Una solució moderna per a negocis moderns
Amb més de 160.000 clients , més de 2,7 milions d’usuaris i 3500 partners a tot el món , Dynamics NAV ha venut en 195 països , gairebé tots els països del món. Amb el nou llançament de Dynamics 365 Business Central , s’ofereix tot el potencial de Dynamics NAV com un servei en el núvol.
Tot el poder de Dynamics NAV al núvol. Dynamics 365 Business Central està basat en un conjunt de tecnologies provades i segures composant un aplicació d’extrem a extrem.
Com a tal, Business Central ofereix una visió integral de la seva empresa:
Gestió de finances
- Accelera el tancament financer i la creació d’informes. Optimitza la informació de clients i proveïdors, i amb la conciliació automàtica de comptes.
- Integració i Consolidació. Connecta dades de comptabilitat, vendes, compres, inventari i interaccions amb clients per obtenir una visió integral del negoci.
- Millora la precisió de les previsions. Modela i analitza dades amb varies dimensions, permeten una personalització dels informes amb una integració nativa amb Excel.
Automatització
- Augmenta l’eficiència. Tasques automatitzades i fluxos de treball: tot integrat amb les eines familiars d’Office, com ara Outlook, Word i Excel.
- Optimitza el nivell d’inventari. Intel·ligència integrada per a millors prediccions de reaprovisionament. Actualització dinàmica dels nivells d’inventari per comprar tant sols el necessari.
- Maximitza la rendibilitat. Informació precisa de preus i descomptes de proveïdors. Fluxos de treball amb aprovació i suggeriments de productes substituts.
Venda intel·ligent i millor atenció al client
- Impuls de la productivitat de les vendes. Accelera el procés de pressupost a efectiu. Gestió de consultes, peticions de servei i processament de pagaments tot des de Outlook.
- Un servei excepcional. Visió general complerta de les tasques de servei, càrregues de feina i aptituds dels empleats per assignar recursos eficientment i accelerà la resolució dels casos de servei.
- Valor en cada punt de contacte. Assignació de prioritats de clients potencials i oportunitats segons els ingressos. Seguiment de totes les interaccions amb els clients afavorint el Up-Selling i el Cross-Selling.
Optimització d’Operacions
- Gestió de previsions. Previsió de vendes i falta d’existències per a generació automàtica de plans de producció i comandes de compra.
- Emmagatzemat eficient. Visió integral d’inventari. Seguiment de tots els moviments i transaccions de productes, podent configurar contenidors segons el disseny del magatzem i les unitats d’emmagatzemat.
- Nivells de producció òptims. Càlcul i optimització de la capacitat de fabricació i els recursos per millorar la programació de la producció i satisfer la demanada.
Gestió de Projectes
- Control del Pressupost. Gestió i seguiment de projectes dels clients amb fulles d’hores i funcionalitat avançada de despeses i elaboració d’informes
- Planificació amb precisió. Administració de recursos per planificar la capacitat i les vendes. Seguiment de facturació per als clients respecte la planificació de les comandes i els pressupostos.
- Anàlisi del rendiment dels Projectes. Presa de decisions amb informació en temps real de l’estat dels projectes, la rendibilitat i les mètriques de l’ús de recursos.